گالری ما

اطلاعات تماس

کفش های عروس ترند سال 2024

کفش های عروس ترند سال 2024

کفش های عروس ترند سال 2024 را بهتر بشناسیم

مراسم عروسی در چند سال اخیر که کشور با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کرد دچار تغییرات زیادی شد. از به عقب افتادن تاریخ های مراسم عقد و عروسی تا کوچک شدن مراسم عروسی به واسطه ترس مردم از گرفتن ویروس و اجتناب از آمدن به مراسم. مراسم عروسی با تقلید از دهه 20 کوچک، آرامتر و صمیمی تر شدند. در ترندهای عروسی 2024 ما انتظار دیدن مخلولی از همه چیز داریم. برخی از زوج ها دوست دارند خیلی به چشم بیایند و برخی سادگی را دوست دارند. مثلا برای کفش های عروس سال 2024 شاهد کفش های بسیار لاکچری هستیم تا کفش بسیار ساده در عین حال شیک. با تمام این تفاسیر رنگ ها طوفان به پا می کنند. عروس ها به دنبال رنگ های بیشتر هستند مثلا آبی، طلایی و مجلل، رنگ های رژ گونه رمانتیک و حتی قرمز گیلاسی. حال با این مقدمه به بررسی ترندهای 2024 کفش عروس خواهیم پرداخت

کفش عروس Anna

آنا کفشی پاشنه بلند، ظریف، به همراه نوار ابریشمی نرمی است تا بتوانید آن را به شکل پاپیونی زیبا در پشت ببندید. با این کار نه تنها احساس لوکس بودن می کنید، بلکه با پاپیون های روبانی که دور مچ پا پیچیده شده اند، احساس امنیت و اعتماد به نفس خواهید داشت.

کفش عروس بلا 2024
کفش عروس بلا 2024

کفش عروس Kelly

اگر کفش پاشنه بلند نمی پوشید، به شما پیشنهاد می کنیم کفش پاشنه مکعبی Kelly را بپوشید. این کفش دارای 2 نوار از جنس ابریشم است که روی پا به صورت ضربدری بسته می شوند. کفش های پاشنه هب مکعبی به دلیل پهن بودن پاشنه، وزن بدن را در تمامی قسمت های کفش پخش می کنند، به همین دلیل راه رفتن را برای عروس راحت‌تر کرده و از فشار وارده به پاهای فرو استفاده کننده می کاهند.

کفش عروس kelly
کفش عروس kelly

کفش عروس Reese

کفش Reese یکی از مدل های پرطرفدار و پر فروش است. پنجه نوک تیز کفش در جلو، پاهای شما را دراز و باریک جلوه می دهد. اما بند پشت پا بسیار مینیمال و نازک است. این کفش در قسمت روی پا، یک پاپیون گره دار دارد که هر وقت از زیر لباس عروس نمایان می شود، جلوه بسیار زیبایی پیدا می کند.

کفش عروش Reese
کفش عروش Reese

کفش عروس Palmer

مراسم عقد شما در سالن عقد شیک و لاکچری در سال 2024 بسیار بر سر زبان ها خواهد افتاد اگر کفش پاشنه مکعبی پالمر را بپوشید. کفش عروس پالمر با کریستال های درخشان که در امتداد کمان های ابریشمی نامتقارن قرار داده شده اند، تمام لحظات خوب و پر از زرق و برق را به ظاهر عروسی شما در سال 2024 اضافه می کند.

کفش عروس پالمر
کفش عروس پالمر

کفش عروس Kendall

اگر به دنبال کفش پاشنه بلند در سال 2024 هستین با کندال آشنا شوید. این کفش پاشنه بلند است و روی پا با یک پاپیون کریستالی شده است. همچنین دارا ی بند مچ همراه با سگک در پشت پا می باشد.

کفش عروس kendall
کفش عروس kendall

 

کفش عروس Florence

فورا عاشق کفش فلورانس شوید. فلورانس یکی از نمادین ترین کفش های عروس است. اما چه چیز این کفش عروس را نمادین کرده است؟ درخشش این کفش را در سراسر اتاق می توان به معنی واقعی کلمه مشاهده کرد. با کفش فلورنس در تمام طول مراسم، تعریف و تمجید دریافت خواهید کرد. از نظر راحتی نظیر این کفش عروس را جایی نخواهید دید. روکش بالشتک بسیار نرم این کفش باعث می شود تا 12 ساعت و بیشتر احساس آرامش و راحتی داشته باشید.

کفش عروس فلورانس
کفش عروس فلورانس

کفش عروس Elsa

با کفش عروس السا، دیگر لازم نیست نگران گم شدن کفش هایتان در نیمه شب باشید. این کفش عروس پاشنه بلند، از کفش شیشه ای سیندرلا الهام گرفته شده است. اما راحتی این کفش به لطف بالشتک های مخصوص خیلی بیشتر شده است. این باعث شده همه نوع پا حتی پاهای پهن در آن احساس راحتی کنند. بیش از 3000 مهره و کریستال دست ساز روی این کفش عروس کار شده است. در حال حاظر که در سال 2024 هستیم این کفش 315 دلار قیمت دارد.

کفش عروس السا
کفش عروس السا

کفش عروس Adora

یکی از ترندهای کفش عروس در سال 2024، کفش عروس Adora است. اگر فقط یک کلمه برای توصیف آدورا وجود داشته باشد، عاشقانه خواهد بود. آدورا با شکوفه‌های مهره‌دار دستی و انگورهای کریستالی روی توری قابل کشش، واقعاً رمانتیک‌ترین کفش عروس تخت برای عروسی‌های 2024 است. توری کشدار به این معنی است که برای همه انواع پا، حتی پاهای پهن‌تر، مناسب است.

کفش عروس adora
کفش عروس adora

کفش عروس Isadora

 سلام به کفش کتونی راحت و خوش استایل، خداحافظ کفش عروس سنتی. این کفش کتانی با پولک ها و مهره که روی آن کار شده، درخشندگی مناسبی به ظاهر شما می بخشد. توری که روی پا قرار دارد باعث راحتی و خنکی پای شما می شود و می تواند شما را برای رقصیدن در شب آماده کند.

این کفش‌های کتانی با پولک‌ها و مهره‌ها، درخشندگی مناسبی را به ظاهر شما می‌بخشند. به‌علاوه، با توری قابل تنفس که پاهای شما را خنک و راحت نگه می‌دارد، برای رقصیدن در شب آماده خواهید بود. پاپیون توری قابل جابجایی است و به شما این امکان را می دهد که هر زمان که حال و هوای شما ایجاد شد، ظاهر خود را تغییر دهید. اگر شما عروسی هستید که به تطبیق پذیری به اندازه استایل اهمیت می دهید، ایزدورا برای شما عالی است!

کفش عروس Isadora
کفش عروس Isadora

کفش عروس Willow

اگر به دنبال کفش عروس جذاب تری هستید وقتش هست که با کفش عروس Willow آشنا شوید. کفش عروس ویلو از سنگ های شیشه ای و بلور روی پارچه دست دوزی شده است که بسیار جذاب و درخشان هستند. این کفش عروس دارای زیره آبی است که یادآور سنت (یک چیز آبی) در مراسم عروسی می باشد.

کفش عروس Willow
کفش عروس Willow

کفش عروس کاتارینا

با کفش عروس Catarina که از جنس پارچه جکارد و الگوهای گل و برگ طراحی شده به ارتفاعات جدید برسید. اگر از نزدیک به این کفش عروس نگاه کتید، گل های طلایی برجسته ای را می بینید که در حال درخشش هستند. کفش عروس کاتارینا می تواند یک گزینه مناسب برای (یک چیز آبی رنگ) تم عروسی کاتج کور شما باشد. اما تم کاتج‌کور چیست؟

مراسم عروسی کاتج کور، یک تم عروسی است که از زندگی روستایی انگلیسی مربوط به دوره ویکتوریا الهام گرفته است. این تم با موادی شگفت انگیز و گل های طبیعی و لباس های الهام گرفته دوران قدیم برگزار می شود.

کفش عروس کاتارینا
کفش عروس کاتارینا
باغ بهاران

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *